تبلیغ خلاقانه BMW: استفاده از تاثیر آینه - Modern Architecture

Modern Architecture

مقاله، ساختمان، معمار، طراحی داخلی، معماری کاغذی، پارکینگ، عکس های جالب، محوطه سازی، مجله معماری، خانه های مجلل، modern architecture، هتل شناور، نمای داخلی هتل، پلان هتل، پلان هتل6ستاره، هتـلی از یـــخ، عکس های دکوراسیون، persianweblog، ساختـمان ایـرانی، معماری ایرانی، پرشین بلاگ l، معماری مدرن فارسی ، معماری مدرن ایرانی، وب نوشت معماری مدرن، persian modern architecture، خم های معماری، منحنی معماری، معماران henn، ویلای مدرن، رنگ های متضاد، خانه معاصر، ویلایی دوبلکس، اتاق خواب والدین، حیاط خلوت

تبلیغ خلاقانه BMW: استفاده از تاثیر آینه
نویسنده : سیدفضلی - ساعت ۱٢:٥۸ ‎ب.ظ روز یکشنبه ۳ مهر ۱۳٩٠


شرکت خودروسازی معظم BMW تبلیغ بیلبوردی جدیدی را در فرودگاه هامبورگ با همکاری شرکت Serviceplan اجرا کرده است.شرکت طراح آلمانی برای این کار ایده بسیار جالبی ارائه کرده است؛ بیلبوردی نورانی که در آن حروف از وسط قطع شده اند و انعکاس نور آنها روی کف براق محوطه فرودگاه می افتد به صورتی که کلمات “Exceed Maximum”  به معنای توانایی بیش از حد ماکزیمم رویت می شود. این ایده خلاقانه علاوه بر تأثیر بیشتری که روی مسافران خواهد گذاشت، صرفه جویی مالی خوبی نیز به واسطه استفاده کمتر از فضای رسانه ای به همراه دارد. نظر شما در مورد این ایده تبلیغاتی جالب و خلاقانه شرکت BMW چیست؟

منبع:


comment نظرات ()